vrijdag 6 juni 2008

01/12/07

Dit is een avond om in een lijstje op te hangen op een lichtblauwe muur.

Het regende toen ik samen met vrienden in het huis van mijn gastheer arriveerde. Wat onwennig schudde ik wat handen en liet me zelfs een glaasje cava inschenken.
Een verzorgde badkamer toonde mij in een bijzondere mooie kamer. Niet dat het me paste, maar het voelde wel goed daar.

In een zitkamer vol dertigers sloop ik de plankenvloer op, schuifelde even voor ik begon. Dit was de aandacht die ik wou. Deze ogen keken naar me uit, al kenden ze me niet.

Na de voorstelling werd ik verwend met lekker eten. De gastheer had aan alles gedacht. De vreemde eend werd warempel opgenomen, al bleef ze wel wat vreemd tussen al die vlotte vogels.

En in mijn laars? Je wilt het niet weten! Een klein beetje fobie armer - een warm gevoel rijker!

Geen opmerkingen: